دانلود صحیفه sahifa آخرین نسخه۴٫۳٫۲ حرفه ای ترین قالب خبری وردپرس

دانلود صحیفه sahifa اخرین نسخه4.3.2حرفه ای ترین قالب خبری وردپرس صحیفه sahifa بطور کامل فارسی سازی شده و راستچین …دانلود صحیفه sahifa آخرین نسخه۴٫۳٫۲ بدونه تتغییرات و تبلیغات اضافی وردپرس رو با طعم تند و تیزپوسته صحیفه تجربه کنید.

بدونه شک قالب صحیفه بهترین پوسته ساخته شده برای وردپرس است .قالب صحیفه با ۱۲٫۴۰۰ فروش پر فروش ترین قالب وردپرس نیز حساب میشود همچنین با بیش از یک میلیون بار دانلود پر دانلود ترین پوسته وردپرسی نیز هست . از افتخارات این پوسته هرچی بگیم کم گفتیم و باید همچنان به گفته هایمان اضافه کنیم ( دقت کنید گفته نه تعریف )

ویژگی های قالب صحیفه برای وردپرس فارسی

  • نمایش رتینا
  • پنل مدیریت شگفت انگیز و خیلی قدرتمند که هیچ کوتاهی در عملکرد مشاهده نخواهید کرد…
  • صفحه بصورت کاملا ریسپانسیو و سازگار با تمام صفحات
  • پستیبانی از بیبی پرس و بادی پرس bbpress + bodypress redy
  • قابلیت ایمپورت دمو ( انگلیسی )
  • قابلیت کاستمایز کردن دسته بندی ها
  • بی نهایت رنگ قابل استفاده در قالب
  • ابزار های شبکه های اجتماعی + ایکن های اجتماعی
  • بیش از ۶۵۰ فونت گوگل + فونت بی یکان
  • صفحه ساز صفحه اصلی سایت
  • پشتیبانی از مگا منو و مگا منو دسته بندی ها با تصویر
  • قابلیت ساخت کاستمایز صفحه و برگه به شکل دلخواه
  • دارای سیستم امتیاز دهی ( رایتینگ ) برای نوشته ها …
  • پستیبانی از ووکامرس WooCommerce ,برای ساخت فروشگاه
  • راستچین و پستیبانی از زبان های rtl
  • بیش از ۳۵ شورت کد برای استفاده در مطالب و برگه ها
  • ۳۳ ابزارک قابل استفاده در ابزارک ها
  • دکمه های دانلود
  • دارای نقشه گوگل
  • دارای دنبال کننده شبکه های اجتماعی
  • و…

برای آموزش نصب قالب در وردپرس کلیک کنید

برای دانلود نسخه فاری قالب صحیفه sahifa  بر روی باکس دانلود صحیفه کلیک کنید.

دانلود صحیفه sahifa آخرین نسخه

 

 

 

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
balatarin cloob Donbaler viwio Donbaleh Twitter Facebook Google Buzz Google Bookmarks Digg yahoo Technorati delicious
  

برای دانلود قالب های رایگان حرفه ای به سون تم مراجعه کنید از این پس خدمات خود را در این وبسایت ارائه میدم

Tags: , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره محمد تم وردپرس

محمد حسین مومنی هستم 25سالمه تقریبا 10 سال از زندگیم رو تو نت گذروندم و از استاد خودم گوگل نکاتی یاد گرفتم که خوشحال میشم بقیه کاربران اینترنت هم استفاده کنند من در زمینه طراحی و ویرایش و شخصی سازی تم و قالب وردپرس تخصص دارم و در نکات امنیتی و سئو (بهینه سازی ) هم در حد کاربردی سر رشته دارم

۱۴ دیدگاه در “دانلود صحیفه sahifa آخرین نسخه۴٫۳٫۲ حرفه ای ترین قالب خبری وردپرس”

  1. farzane بهمن ۱۴, ۱۳۹۳ در ۳:۴۰ ب.ظ #

    منم از قالب صحیفه استفاده میکنم – خوبه .

  2. امید بهمن ۱۴, ۱۳۹۳ در ۵:۰۶ ب.ظ #

    بسیار عالی بود

  3. علی بهمن ۱۸, ۱۳۹۳ در ۱:۲۲ ب.ظ #

    سلام
    این قالب با ووکامرس سازگاری نداره نوشته های ووکامرس بهم ریخته. و حتی اصضافه کردن محصول به سبد خرید را به صورت ۲ سطر مینویسه یعنی اضافه به سبد را جدا و کلمه خرید را هم جدا زیرش مینویسه. چه کدی بزارم که درست شه؟
    لطفا راهنمایی کنید. راستی افزونه سئو هم نصب کردم میتونه مشکل از این باشه؟

    • محمد تم وردپرس بهمن ۱۹, ۱۳۹۳ در ۴:۳۱ ب.ظ #

      سلام قالب مشکلی نداره احتمال زیاد باید تنظیمات افزونه هاتون رو چک کنید. لطفا لینک سایتتون رو بزارین تا برسی کنیم.

  4. حجت بهمن ۲۲, ۱۳۹۳ در ۳:۳۴ ب.ظ #

    واقعا بی نظیره تاحالا هم چین قالب سبک و با امکاناتی ندیده بودم
    خدایی تا حالا ۲ تا قالب خریدم هردوتا داغون
    یه مشت کلاه بردار سایت برا خودشون درست کردن

    امیدوارم همیشه سالم و سربلند باشید

    • وحید باقری بهمن ۲۳, ۱۳۹۳ در ۱۲:۵۳ ق.ظ #

      از اینکه این پست براتون مفید بوده واقعا خوشحالیم انشالله که شما هم موفق باشید

      این قالب یکی از پر فروش ترین قالب های سایت تم فارست هستش که اگه اشتباه نگم با قیمت ۶۹ دلار داره فروخته میشه

  5. حجت بهمن ۳۰, ۱۳۹۳ در ۶:۱۸ ب.ظ #

    سلام خسته نباشید یه عرضی داشتم خدمت استاد
    ببخشید من یه سایتی داشتم انقد به پستم ادم نامرد و کلک باز خورد که
    مجبور شدم ولش کنم
    الان یکی دیگه خریدم
    از قالب بسیار زیبای سایت شما استفاده کردم

    میخواستم بدونم چجوری میشه با شما در ارتباط بود
    من میخوام از شما افزونه بخرم
    متاسفنه روزای اول یکی دوتا افزونه رایگان رو بهم با مبالغی بالا فروختن
    ۴۰ -۵۰ تومن که بعدا فهمیدم تو همه سایتها هست

    خلاصه یه راه ارتباط با شما نشون بدید

    ایدی یاهو
    لاین تانگو وایبر ….

    منتظر جوابتونم

  6. mohammad اسفند ۴, ۱۳۹۳ در ۳:۰۶ ب.ظ #

    باسلام
    از قالب شما در وبسایتم استفاده کردم از لطف شما سپاسگذارم.راه اندازی قالب برای من درهمین حدب ضعیفه. به قابلیتهای بالای قالب پی بردم لکن تخصص راه اندازی و تکمیلش رو ندارم .بازهم سپاسگذارم. امیدوارم همیشه ایّام پاینده و سربلند باشید.آرزوی بهترینها را برایتان دارم.

    • وحید باقری اسفند ۴, ۱۳۹۳ در ۵:۱۰ ب.ظ #

      انشالله که بهترین استفاده رو از این قالب ببرید
      اگه وقت شد یک آموزش کامل از قالب صحیفه قرار داده میشه که بتونید از جز به جز قالب استفاده و تنظیمات مدنظرتون رو بر روی قالب پییاده کنید ، رو سایت قرار میدیم

  7. TONY STARK اسفند ۱۴, ۱۳۹۳ در ۳:۳۱ ب.ظ #

    سلام
    چطوری دکمه کاستوم رو بهش اضافه کنم

  8. ali اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ در ۱:۲۶ ق.ظ #

    سلام میشه لطف کنی این قالب برام نصب کنی ؟

پاسخ دهید

تم وردپرس در يک نگاه

themewordpress/قالب وردپرس

پذيرنده انواع سفارشات طراحي قالب ، راه اندازي وبسايت ، امنيت ، سئو و بهينه سازي سايت ، طراحي گرافيک، راه اندازي سايت هاي شرکتي و فروشگاهي ، فارسي سازي پوسته هاي وردپرس.